Imię postaci: Składa się ono z dwóch członów. Pierwszy definiuje nazwisko, drugi to imię postaci.
Płeć: Tu chyba nie trzeba nic tłumaczyć
Wiek: W przedziale 12-17 lat
Charakter: Dobry(nasza postać czyni jak najwięcej dobrego. Pomaga wszystkim i stawia dobro wioski ponad własne) Neutralny(taka osoba dba głównie o własne interesy, jest nie przewidywalna w poczynaniach, robi te rzeczy w których ma jakiś interes dla siebie. Napewno nie jest bezinteresowna, a swoje dobra stawia ponad dobro wioski Zły(Postać taka jest definitywnie bezwzględna. Nie liczy się dla niej nic. Cieszy ją zamęt, cudze nieszczęscie. W walce przejawia niezwykłe okrucieństwo. Zdolny do zdrady jeżeli ma w tym własny cel, nie obchodzą go inni, są jedynie materiałem jaki można wykorzystać do osiągnięcia własnego celu. UWAGA: W trakcie gry charakter postaci może ulec zmianie ze względu na różnewydarzenia.
Wygląd: Opis przedstawiający naszą postać , mile widziane zdjęcie.
Nindo: (nie obowiązkowe) Inaczej życiowe motto
Statystyki: -Cechy:
Do rozdania: 45 Oddają podstawowe cechy postaci. Niektore z nich można potem podnieść, niektóre prościej, niektóre ciężej. Dlatego ważne jest rozmieszczenie cech.
Siła - określa siłę fizyczną postaci. Szybkość - określa szybkość postaci Wytrzymałość - określa podatoność postaci na ciosy oraz to ile tych ciosów wytrzyma Zwinność - określa gibkość postaci, odpowiada za uniki. Percepcja - określa jak bardzo są wyostrzone zmysły postaci, jest czynnikiem wpływającym również na odporność przeciwko genjutsu. Celność - określa zdolność do trafienia bronią miotaną Kontrola Chakry - określa na ile potrafimy skupić chakre aby wykonać jakieś jutsu. Im lepsza jej kontrola tym mniej marnujemy chakry i jutsu wymaga mniej skupienia. Może pozwolić nam rówinież chodzić po drzewach lub wodzie jeśli jest dostatecznie rozwinięta Chakra : Określa ilość chakry którą posiadamy (il.pkt x 10)
-Punkty Jutsu:
Do rozdania: 15
Taijutsu: Genjutsu: Ninjutsu: Walka broniami(określa umiejętności władania bronią):
Historia postaci:
Ekwipunek: 500 Yenów na start.
Techniki: Na początek 3 zwykłe :Kawiarimi, Henge, Bunshin + 2 wybrane (związane z żywiołem lub Tai, Gen) Jeśli ktoś ma za mało Nin to wybiera inne. Techniki ustala się z MG. Każdy na początek zna 1 żywioł natury, zaś czy pozna drugi ewentualnie trzeci decyduje MG
|