#1 2009-08-30 22:36:58

Vaynard

Game Master

Zarejestrowany: 2009-08-28

Kontrola Chakry

Kontrola Chakry - Choć niepozorna, jej brak może spowodować katastrofalne skutki podczas walki. Wszak jak można pokonać przeciwnika chodzącego idealnie po wodzie, gdy nie można nawet wejść na drzewo...?

Kontrola Chakry w poruszaniu się po powierzchniach pionowych lub do góry nogami
5-7 - Ninja potrafi poruszać się po pionowych powierzchniach, jednak marnuję przy tym chakrę i szybko się męczy. Jeżeli nie skupia się na wykonywaniu tej czynności, może po prostu "odczepić" się od podłoża i spaść.
8-9 - Możliwość chodzenia w pionie bez większych problemów. Shinobi czasem się chwieje, jednak nie wpływa to negatywnie na poruszanie się. Może też chodzić (choć sprawia mu to trudności) do góry nogami, co jest bez wątpienia plusem.
10 i więcej - Chodzenie po powierzchniach pionowych jest dla Shinobi niczym nadzwyczajnym. Robi to wprost idealnie, przychodzi mu to z taką łatwością, jakby poruszał się w poziomie - to samo tyczy się chodzenia do góry nogami.

Kontrola Chakry w poruszaniu się po wodzie
10-12 - Sztuka chodzenia po wodzie jest dla Shinobi czymś trudnym, jednak nie niemożliwym. Może po niej chodzić, jednak czasem jego nogi zanurzają się do głębokości kolan. O bieganiu po niej nie ma mowy.
13-14 - Ninja chodzi po wodzie w miarę dobrze. Kroki stawia pewne, bez wahania. Podczas biegania stopy czasem zanurzają się co spowalnia podczas pościgu lub walki, jednak jest to krok dalej od niemożliwości chodzenia.
15 i więcej - Ziemia, pionowa powierzchnia czy woda - Dla Shinobi to wszystko jedno. W każdej z tych powierzchni porusza się bez problemów. Może biegać, wykonywać akrobacje oraz skomplikowane ruchy.

Wykonywanie jutsu a kontrola chakry
1-5 - Jest 50% szansy, że jutsu będzie nieudane i użytkownik zmarnuje chakrę - powodem tego jest nieumiejętność kontrolowanie jej i kumulowanie zbyt małej lub zbyt dużej ilości chakry podczas techniki.
6-10 - Jutsu wykonywanie są z powodzeniem, jednak w rzadkich przypadkach nie udają się. Czasem przy bardziej skomplikowanych technikach marnuje się około 20% chakry.
11-15 - Ninja zdaję sobie sprawe z tego, ile chakry posiada i jak ją zastosować. Jutsu wykonywane jest świetnie, chakra nigdy się nie marnuje - kumulowane jest dokładnie tyle, ile chce użytkownik.
16-20 - Dzięki tak rzadkiej i wspaniałej umiejętności kontroli swojej chakry technika może zostać wykonana w zaawansowany sposób. W przypadku Housenka, zamiast wykonania maksymalnie 7 "kwiatów" można ich wykonać 12 lub stworzyć scianę wody o nietypowym kształcie lub zmieniającą swoją formę, jednak nadal nie można kontrolowac technik na dużą odległość oraz tworzyć ogromnych rozmiarów ww. ścian wody itp.
21 i więcej - Jest to poziom mistrzowski kontroli chakry, na tym poziomie wszystkie techniki są wykonywane perfekcyjnie, nawet te najwyższej rangi (np. Shika Fuujin). Mając taką kontrole chakry można dowolnie manipulowac chakra we wlasnym ciele i zmieniać kształty technik. Wykonaniego każdego Jutsu od E do A zajmuje ułamek sekundy. Każdy dodatkowy punkt w Kontrole Chakry (powyżej 21) daje: większy zasięg kontroli techniki, krótszy czas wykonania Jutsu, lepsze manipulowanie chakrą we własnym ciele (oraz szybsze), tworzenie i kontrole nad m.in. ścianami któregoś z żywiołu.

Inne zastosowania KCH
Od 15 kontroli chakry można zwiększać swoją siłę i szybkość. Jednak nawet przy takiej kontroli chakry jest to skomplikowany proces więc nie wiadomo dokładnie, ile chakry i gdzie trzeba włożyć, by uzyskać oczekiwany efekt.

Powyżej 20 w Kontrole Chakry można mieć dzięki:
- ranga Chuunina
- długi, cięzki i mozolny trening

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl