Game Master
Imię postaci:
Składa się ono z dwóch członów. Pierwszy definiuje nazwisko, drugi to imię postaci.
Płeć:
Tu chyba nie trzeba nic tłumaczyć
Wiek:
W przedziale 12-17 lat
Charakter:
Dobry(nasza postać czyni jak najwięcej dobrego. Pomaga wszystkim i stawia dobro wioski ponad własne)
Neutralny(taka osoba dba głównie o własne interesy, jest nie przewidywalna w poczynaniach, robi te rzeczy w których ma jakiś interes dla siebie. Napewno nie jest bezinteresowna, a swoje dobra stawia ponad dobro wioski
Zły(Postać taka jest definitywnie bezwzględna. Nie liczy się dla niej nic. Cieszy ją zamęt, cudze nieszczęscie. W walce przejawia niezwykłe okrucieństwo. Zdolny do zdrady jeżeli ma w tym własny cel, nie obchodzą go inni, są jedynie materiałem jaki można wykorzystać do osiągnięcia własnego celu.
UWAGA: W trakcie gry charakter postaci może ulec zmianie ze względu na różnewydarzenia.
Wygląd: Opis przedstawiający naszą postać , mile widziane zdjęcie.
Nindo: (nie obowiązkowe)
Inaczej życiowe motto
Statystyki:
-Cechy:
Do rozdania: 45
Oddają podstawowe cechy postaci. Niektore z nich można potem podnieść, niektóre prościej, niektóre ciężej. Dlatego ważne jest rozmieszczenie cech.
Siła - określa siłę fizyczną postaci.
Szybkość - określa szybkość postaci
Wytrzymałość - określa podatoność postaci na ciosy oraz to ile tych ciosów wytrzyma
Zwinność - określa gibkość postaci, odpowiada za uniki.
Percepcja - określa jak bardzo są wyostrzone zmysły postaci, jest czynnikiem wpływającym również na odporność przeciwko genjutsu.
Celność - określa zdolność do trafienia bronią miotaną
Kontrola Chakry - określa na ile potrafimy skupić chakre aby wykonać jakieś jutsu. Im lepsza jej kontrola tym mniej marnujemy chakry i jutsu wymaga mniej skupienia. Może pozwolić nam rówinież chodzić po drzewach lub wodzie jeśli jest dostatecznie rozwinięta
Chakra : Określa ilość chakry którą posiadamy (il.pkt x 10)
-Punkty Jutsu:
Do rozdania: 15
Taijutsu:
Genjutsu:
Ninjutsu:
Walka broniami(określa umiejętności władania bronią):
Historia postaci:
Ekwipunek:
500 Yenów na start.
Techniki:
Na początek 3 zwykłe :Kawiarimi, Henge, Bunshin
+ 2 wybrane (związane z żywiołem lub Tai, Gen)
Jeśli ktoś ma za mało Nin to wybiera inne.
Techniki ustala się z MG.
Każdy na początek zna 1 żywioł natury, zaś czy pozna drugi ewentualnie trzeci decyduje MG
Offline